Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Monday, July 16, 2012

Granny style for stylish flower pots! Σεμεδάκια σε γλαστράκια!



When you live in a beautiful mess, you create beautiful stuff! Like these adorable pretty lace flower pots! Check out how to diy here

Δε θέλει κόπο. Θέλει φαντασία. Και συνήθως κόλλα. Για τα χαριτωμένα πραγματάκια που ομορφαίνουν τον χώρο μας λέω! Ξέρετε να πλέκετε με βελονάκι; Χιχι! Εγώ παλιά ήξερα, τον καιρό εκείνο, των  παιδικών μου χρόνων. Τώρα ξέρω να αγοράζω έτοιμα χάρτινα σεμεδάκια ή και απο τα κανονικά. Μου άρεσαν πολύ τα γλαστράκια έτσι... Είναι εντελώς             ''βίντατζ'' !!!
Όσο για τα νέα τα δικά μου... δεν κοιμάμαι πια. Κανένα δύωρο το 24ωρο και πολύ μου είναι. Σιχαίνομαι την ζέστη...! Εξακολουθώ να πηγαίνω στη δουλειά και κάθε πρωί να αναρωτιέμαι ''ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ;;;''





photos, diy and inspiration via

12 comments:

  1. Αχου τα! Ειναι πολυ χαριτωμενα! Το καλο με αυτην την κατασκευη ειναι οτι μπορει να γινει με διαφορα υλικα, οπως η δαντελα.

    ReplyDelete
  2. Τρισχαριτωμένα!
    Από τα μικρά, απλά, όμορφα πράγματα που σου φτιάχνουν την διάθεση!
    Καλή, και δροσερή, βδομάδα!

    ReplyDelete
  3. Τέλεια ιδέα πανέμορφα είναι,καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  4. Τελικά τα σεμενδάκια πάνε παντού!!Και μόλις χθες είδα γλαστράκια λευκά με σεμενδάκι ανάγλυφο πάνω...πολύ τα ζήλεψα! Πάρε το κλιματιστικό αγκαλιά!! :)

    ReplyDelete
  5. Καταπληκτική ιδέα!
    Θα ενημερώσω άμεσα για πρότζεκτ βελονάκι - λινάτσα που ετοιμάζουμε!
    Thanks for the tip!

    Όσο για τον ύπνο....τι είναι αυτό καλέ;;;;(τρία -σχεδόν- χρόνια μετά!)

    ReplyDelete
  6. Πολύ γουστόζικα είναι!
    Όσο για τη ζέστη, τι να σου πω βρε Κατερίνα μου... Υπομονή κοριτσάκι μου, θεωρητικά από απόψε το βράδυ θα γίνει πιο υποφερτή η κατάσταση.
    Φιλιά

    ReplyDelete
  7. Πολύ χαριτωμένα. Οντως, φαντασία χρειάζεται!!!

    ReplyDelete
  8. Όμορφα γλαστράκια αν και δεν έχω αδυναμία στους κάκτους!

    ReplyDelete
  9. Μου αρέσει πολύ η ιδέα...όντως φαντασία μόνο θέλει και διάθεση!!!

    ReplyDelete
  10. Πολύ ρούστικ τα γλαστράκια! Πολύ μου αρέσουν! Σε πρότεινα για ένα βραβείο αν ενδιαφέρεσαι. Λεπτομέρειες εδώ:
    http://fortheloveoffeeding.wordpress.com/2012/07/17/roast-lamb-leg-with-potatoes-award/

    ReplyDelete
  11. Ωραία ιδέα.
    Μικρά΄πράγματα που αλλάζουν την εικόνα.

    Φιλιά κοριτσάκι :)

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails